We are Online Market of organic fruits, vegetables, juices and dried fruits. Visit site for a complete list of exclusive we are stocking.

Usefull links

Contact us

My Cart
0,00
Veelgestelde vragen
Algemeen

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Betalen kan met iDeal via het vertrouwde online internetbankieren van je eigenbank. Je bestelling wordt uitgevoerd en verzonden direct nadat de betaling bij ons binnen is, of op de latere datum indien je dat hebt aangegeven in de bestelling.

Blijven de bloemen wel vers tijdens de verzending?

Wij garanderen verse rozen!
Onze rozen komen niet uit verre landen, maar van lokale rozenkwekerijen. Naast dat het beter voor het milieu is besparen we de rozen ook een lange reis waardoor ze altijd vers aankomen. Daarnaast verzenden we de rozen in een speciale vershoudfolie.

Hoe zorg ik ervoor dat mijn rozen zo lang mogelijk mooi blijven?

  1. Neem een schone glazen vaas en vul hem met water
  2. Doe het bijgevoegde zakje voeding in het water
  3. Snij de stengels van de rozen met een scherp mes schuin af. Minimaal 2 cm, zodat ze genoeg voeding en waterkunnen opnemen.
  4. Zorg dat er geen bladeren in het water hangen of haal de bladeren tot 15cm op de tak weg, zodat alleen de takken in het water zitten.
  5. Zorg dat de rozen genoeg ruimte hebben, deze Nederlandse top rozen klappen helemaal open!
  6. Volg deze stappen en behandel de rozen met veel liefde, dan zullen ze het langst staan.
Verzenden en ontvangen

Wanneer en door wie worden mijn bloemen bezorgd?

Brievenbusbloemen die op doordeweekse dagen voor 22.00 zijn besteld worden de eerstvolgende dag verzonden en de dag erop bezorgd. Bestel je in het weekend, dan worden de bloemen op dinsdag bezorgd. Heb je een speciale datum in gedachten? Dan kun je ook zelf een verzenddatum kiezen die 14 dagen in de toekomst ligt.

Onze brievenbusbloemen  worden door PostNL bezorgd. PostNL bezorgt van dinsdag tot en met zaterdag en doorgaans binnen 24 uur. Echter kan PostNL dit niet garanderen. Het kan dus gebeuren dat er een vertraging in de bezorging is. Is je bestelling 2 dagen later nog steeds niet bezorgd? Neem dan even contact met ons op.

Op zondag en enkele feestdagen bezorgt PostNL niet.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor brievenbusbloemen binnen Nederland bedragen € 3,50.

De ontvanger is niet thuis? Dat is niet erg!

De handige en luxe cadeauverpakking is zo gemaakt dat de bloemen door de brievenbus passen, de ontvanger hoeft dus niet thuis te zijn.

Kan ik ook anoniem bloemen versturen?

Zeker weten. Maak in de check out pagina bij bestelnotities duidelijk dat je anoniem wenst te blijven.

Bloemen naar het ziekenhuis versturen?

Om er zeker van te zijn dat jouw bestelling goed aankomt, kun je tijdens het invullen van het bezorgadres aangeven dat het om een ziekenhuis gaat.

In de check out pagina bij bestelnotities kun je de afdeling en het kamernummer vermelden, deze informatie is belangrijk voor de bezorger.

Vergeet geen handige vouwvaas toe te voegen bij je bestelling!

Kan ik bloemen laten bezorgen op de Waddeneilanden?

Ja dat kan. Let er wel op dat vanwege de overtocht met de boot, dat dit een dag langer duurt.

Hoe worden de bloemen verpakt?

Een bijzondere verrassing, daar zorgen wij wel voor! Om jouw pakket nog mooier te maken dan het al is, worden alle bloemen kosteloos verpakt in een stevige Made With Love cadeaudoos. De verse bloemen worden verpakt in glanzend folie, versierd met luxe cadeaulint en klein presentje. In de  doos zit uiteraard ook een zakje Chrysal Clear bloemvoeding om de bloemen langer vers te houden.

Bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wij investeren net iets meer in de verzending waardoor je het pakket kunt volgen op de website of de app van PostNL met de bijgeleverde Track & Trace code.
Met een Track & Trace code wordt de bestelling gemarkeerd. Superhandig, want zo kun jij zien wanneer de bestelling wordt bezorgd. Het is ook je verzendbewijs. De track en trace code ontvang je na je bestelling via de mail. (Let op, het kan zijn dat de mails gezien worden als spam. Kijk hiervoor in de spam map en vink de email aan als geen spam).

Krijg ik een betaalbevestiging na mijn bestelling?

Ja, je ontvangt automatisch een betaalbevestiging van je bestelling via de mail.
(Let op, het kan zijn dat de mails gezien worden als spam. Kijk hiervoor in de spam map en vink de email aan als geen spam).

Kan ik de bloemen retourneren?

Helaas kunnen de bloemen niet teruggestuurd worden omdat het een natuurproduct is. Mocht het product niet overeenkomen met wat je hebt besteld, neem dan contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om je naar tevredenheid te helpen.

Kortingscode inwisselen

Yes, heb jij een kortingscode te pakken? Ga naar onze shop en volg de stappen om jouw producten te bestellen. Je komt vanzelf terecht in je winkelmandje. Je ziet in je winkelmand  het zinnetje ‘’kortingsbon toepassen’. Klik deze aan en voer je kortingscode in.

Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens

Wij houden ons strikt aan het Privacy Regelement conform de geldende wet- en regelgeving. Je gegevens worden dus niet zomaar verspreid of gebruikt voor andere doeleinden.

Contact

Klachten, verbeterpunten of een vraag die hier niet tussen staat? Neem contact met ons op!

Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heb je een klacht , suggestie of verbeterpunt voor ons? Wij horen het graag!
Stuur een mail naar klantenservice@floraexpress.nlof neem telefonisch contact met ons op. Wij zijn telefonisch bereikbaar op 070-2042420.

Zakelijke wensen of speciale verzoeken? Neem contact met ons op!

Ben je enthousiast geworden over onze producten en denk je dat wij meer voor jou kunnen betekenen? Of heb je speciale wensen voor bij je bestelling? Wij denken graag out of the box mee in je (zakelijke) wensen.
Stuur een mail naar zakelijk@floraexpress.nlof neem telefonisch contact met ons op. Wij zijn telefonisch bereikbaar op 070-2042420.